måndag 31 mars 2008

En liten LO

Här kommer några LO:s om jag gjorde till Marie/Lilys utmaningar för nån vecka sen. Den första LO:n kommer från utmaningen att använda blommor. Jag blandade egengjorda och köpta blommor. På de egengjorda blommorna klibbade jag på lite 3d lack för att få en lite finare känsla.
Nästa LO var gjord utifrån citatet "att alltid va en smula barn, det är att va verkligt vuxen". Det är min pojkvän på bilden som hoppar så högt han kan från en liten sten. För några månader sen hade swescrapbook en utmaning att man skulle "scraplifta" ett foto på en liten tjej som hade sin mössa neddragen över ögonen. Gillade idén och tvingade min pojkvän att ställa upp på ett foto med våra fina fårmössor!

2 kommentarer:

Joy for Health sa...

Du scrappar ju heeelt underbart, du är tillagd under mina favoriter och jag kommer besöka dig ofta!

Anonym sa...

så fina Karin!! Dig ska jag anlita nån gång ;) Jättekul att du har en blogg :D