söndag 13 juni 2010

Bönegruppshelg

Jag är precis nyss hemkommen från en härlig helg med nära vänner. Vi startade en bönegrupp under bibelskoletiden och träffades några gånger per år efter det. Men nu har vi inte setts som grupp på över 2 år!! Helt otroligt. Men det var så härligt att träffas igen. Vi pratade och pratade och pratade. Ibland tog vi lite pauser och spelade spel. Jag hade såklart med kameran och hann ta några bilder på Kristin och Ida. Tyvärr så hann jag inte ta nån bild på Per för mitt batteri dog. Det här batteriet brukar räcka så sjukt länge att jag knappt tänker på att ladda det längre. Och nu straffade det sig. Vi va hemma i Pers föräldrahem och kollade på söta små djur bland annat kattungar som ni vet är vansinnigt söta. Men det finns inga kort på det från min kamera. Men om ni vill se så kommer Kristin förmodligen att lägga upp lite bilder i sin blogg. (kolla bland länkarna till Kristins blogg).
Tack så mycket för helgen! Den var fin!

1 kommentar:

Emster sa...

Fina tjejer! Tack för att vi fick ta hand om mannen igår kväll!

(Min bloggadress slutar förresten på emstersalster- inte emma)