söndag 15 mars 2009

Bo Kaspers

Det va värst va dagarna springer iväg.. Det va visst längesen jag uppdaterade här. Det har hänt så mkt kul den senaste tiden. Förra veckan var jag och Anders på Bo Kaspers konsert, de är ju såå bra!! Och massor av mina favvolåtar lyckades de pricka in. Så här är några bilder, har inte hunnit redigera alla så ni får hålla till godo ändå:)




Idag va jag på Skara scrap, vi satt hela dagen och bara scrappade. Det va härligt! Har insett att jag inte har suttit ensam i det nya huset och scrappat nån gång än. Har bara varit med eller hos andra varenda gång. Få se när jag får tid att råda bot på det.
Igår var vi och letade kakel! Förhoppningsvis kan vi börja göra om badrummet på påsklovet!! Om banken vill låna ut pengar till oss vill säga... Just nu (eller sen vi flyttade in i julas) så har vi ingen dusch. Vattnet rinner liksom inte undan och om det rinner undan så vet vi inte vart... Så istället får vi duscha hos kompisar, föräldrar, gymet och där vi råkar vara där det finns dusch. Det börjar bli riktigt jobbigt faktiskt även om det funkar. Men tänk att kunna duscha på morgonen igen, lite oftare och inte behöva planera hela dagen efter att duscha. Ska bli härligt!
Börjar även känna att jag kommer in i jobbet mer och mer och tycker det är jättekul. Gillar ungdomarna jag jobbar med och kollegorna är kanon. Men jag börjar redan oroa mig lite över vad som händer efter 31/8 då vikariatet går ut.. Jag måste ju ha jobb!
Nä nu ska jag nog gå och ta det lite lugnt innan veckan drar igång för fullt igen. Kram!

1 kommentar:

Björken sa...

Tack för idag!
Catrine