tisdag 3 mars 2009

Nya pysselmyranstämplar

Allså, jag är helt kär i massor av de nya stämplarna! Det var en riktig lyckodag när stämplarna dök ned i brevlådan. Så här är två kort där jag använt de nya stämplarna och även ett med några gamla.

Här är en närbild av ovanstående kort.
Här har jag använt en ny grattisstämpel och bakom har jag stämplat några av de nya swirlsen.

Här är ett kort med "gamla" stämplar men även de bör lyftas fram tycker jag, så snygga som de är:)Annars så rullar livet på som vanligt. Har redan insett att jag nog börjat med lite för mkt aktiviteter på veckorna.. Behöver nån kväll hemma och med min photokurs som jag har online. Men alla grejerna är så roliga.. får se om jag kan kombinera ihop dem. Måste ju dessutom ha tid för att hinna börja träna och den här gången ska inte träning hamna längst ned på prioriteringslistan. Till helgen ska jag på scrapmässa i Gbg, det ska bli superkul! Ser verkligen fram emot det även om det är ganska intenstivt, varmt och mkt folk.

Nu måste jag lägga mig! Ha det bäst!

3 kommentarer:

Kristin sa...

kul! jag kommer och vinkar på mässan :)

Made by Ina sa...

Vilka kort!! Verkligen fina. Ha det gott i Goteborg!

Anonym sa...

förresten karin ... vad är egentligen din adress nuförtiden? :)