söndag 18 oktober 2009

Nu är det jul igen!!

Eller kanske inte.. men snart är det jul iaf. Och ska man hinna göra några julkort gäller det att börja i tid. Så jag och en kompis Lousie började i onsdag och fortsatte idag. Det var grymt kul! Här är mina första julkort för iår. Alla stämplar kan köpas på pysselmyran såklart. Kika gärna in och kolla på pysselmyrans andra julstämplar, det finns verkligen många fina!

För att balansera upp det här med jul så lägger jag oxå ut LO från vårt bröllop. Ville göra den väldigt enkel.. och den blev enkel. Inte direkt alltid man håller sig till det man först tänkte:)
Hade!

3 kommentarer:

Elin sa...

Haha, det är så roligt för när jag går in på pysselmyrans blogg (har med den i bloggkoll.se så ser ju när någon skrivit) så ser jag direkt om det är du som skrivit inlägget! Hihi =) (men där vågar jag inte kommentera, så kommenterar här ;) )

Jättefina kort!!

Leia sa...

Halloj!
Var ju bara tvungen att kolla in din blogg och herre min skapare vilken duktig fotograf du är!

Nä nu måste jag kika vidare bland alla fina kort, LOs och foton

Kramelikram Veronica

Ida-Maria sa...

så roligt att jag var hemma hos pysselmyran förra helgen! haha.. predikade i odensberg och åt middag hemma hos dem, och ja... du var den gemensamma nämnaren ;)