tisdag 22 september 2009

Mera bröllop!

Ja, då var sista bröllopet för iår över. Sedan har vi två nästa år men det är ju långt tills januari:) Det var min kusin som gifte sig och det var såå roligt! Jag var fotograf, nåt jag gått och oroat mig för länge. Tack och lov blev det iaf några bra kort. Ska visa bruden imorgon, hoppas att hon blir nöjd. Som spex dansade vi "lagt kort ligger". För er som sett Ebba och Didrik så vet ni vad det går ut på. Små tjejer i mellanstadiet som tränar på att mima och dansa på rasterna. Helt underbart. Vi försökte ta ut så mkt koreografi vi kunde och hittade på lite egen och framförde. Det är den mest avancerade dans jag nånsin lärt mig tror jag:=) Så mkt dansar jag.!? Men det var grymt kul och bruden förstod direkt vad vi skulle göra när introt började rulla och skrattade hysteriskt. Tänkte visa hur vackra brudparet var:
Annars så går tiden fort. Det är mkt på jobbet nu och igår jobbade jag över för att skriva klart ett yttrande till länsrätten. Men så lyckades jag strula till det när jag skulle spara åsså försvann alltihop. Typiskt för jag var ganska nöjd med min text. Idag när jag skulle skriva om det blev det inte alls bra.. Att nåt inte har sparats har inte hänt sen första kursen på socionomprogrammet när vi skrev ett grupparbete. Då vi var många som gjorde det ihop skrev vi var sina delar och mailade till en tjej som satte ihop det. Det gjorde att vi jobbade i flera versioner av arbetet samtidigt. Och nån gång lyckades nån spara över en gammal version på en ny. Det innebar att hela analysen försvann som en tjej jobbat med hela eftermiddagen och det här var precis innan vi skulle sluta. Eftersom det bara var hon som visste vad som stod i analysen så fick hon vackert skriva om det på tåget hem den fredagkvällen. Det var surt! Så illa är det inte den här gången.

Puss på er!

4 kommentarer:

AnnaB sa...

Hej! Tack så jättemycket för kommentaren i min blog...! Senast jag köpte kraft-cardstock var det från Designat (http://www.designat.e-butik.se/). Under "papper enfärgat" har de en kraft-kategori. Jag köpte några av Jillibeans kraft nyligen (de som kostar 6 kr) och jag tycker jättemycket om dem! Ha en bra dag!
kram, AnnaB

Elin sa...

Åhh, va fin hon var!! :D Kul att se lite bilder!

Made by Ina sa...

Fotografen gjorde ett gott jobb!!

Anonym sa...

hej karin! jag hittade hit. vilka fina bilder. den sista tyckte jag särskilt mycket om.
kram louise