söndag 21 mars 2010

Mustaschkalas!

I helgen gick det äntligen av stapeln, vårt mustaschkalas! Jag tyckte att det var oerhört kul, alla hängde på temat och verkade ha det trevligt. Vissa hade på sig mustasch när de kom och vissa pysslade hos oss. Här är några som var med på kalaset. Visst är mustascherna grymma!

Ifall ni undrar så har jag en mjölkmustasch. Mannen min rakade dagen till ära bort sitt skägg för denna härliga musche. Den fick han oxå raka bort sen eftersom han inte ser riktigt klok ut..:) Det är ganska kul att kolla på folk som har en djup diskussion om nåt och har mustasch, man slutar ju aldrig skratta. Det var även kul att se hur vissa tjejer och killar kämpade med att äta med sina mustascher på, inte helt lätt.

Imorrn är det måndag och jag fick te mot måndaxsjuka av en go vän, det är nog bäst att jag provar det imorrn!

1 kommentar:

elsa enestig sa...

snygging! kolla vad jag har gjort: http://silencewhenitsings.tumblr.com/