fredag 12 mars 2010

Mässa!

I helgen ska jag åka på mässa med Pysselmyran! Mässan är i Borås och om du vill läsa mer om den så kan du ju gå in på här. Veckorna går så grymt fort! Förra helgen var jag i gbg och träffade barndomskompisar. Det är inte sådär jätteofta vi ses och framförallt inte i den konstallationen. Jag och kusin åkte dit på lördag fm för att shoppa, superhärligt att spendera kvalitetstid med varandra. vi har ju så mkt att prata om och så mkt gemensamt. Sedan var det kvällsmat och glass hos Emma samt en superstor skål med godis. Vi spelade spel och lekte lekar. Det ena spelet heter "när då då?" och är riktigt skoj. Jag vann en gång!

Va mkt pladder det här blev men men, kanske är mer samlad nästa gång!?

Ha de gött!

3 kommentarer:

Björken sa...

Det skall bli skoj att träffa dig. Jag kommer ju också vara med på mässan.
Kram Catrine

Emster sa...

Boka första maj för en linköpingshelg!

Emster sa...

30-årsfest även om man inte kan tro't! Sov över hos oss vettja! Ingen mustasch för oss, har hemliga planer då som icke lämpar sig att yppa ute i cyberrymden. Däremot måste ni kolla på körslaget lite i bakgrunden. Lisa, min syster är ju med och förgyller lambrettalindas körinsats!