tisdag 27 april 2010

Veckoteman!

Förra veckan så började vi med olika veckoteman på pysselmyran. Förra veckan var temat blommigt och nu har ni chansen att göra ett eget alster efter temat och va med i en utlottning. Kika in på bloggen och va med!

Den här veckan är tema textruta och här är mitt alster. Jag har använt mig av pysselmyrans "Hjärtram - Oval (stor)". Jag tycker det är helt suverän att använda. Fin form och man får plats med mycket text.
Jag stämplade den på ett mönstrat papper och chalkade den lite lätt i kanterna för att det skulle smälta in bättre i min LO. I textrutan har jag skrivit om en del av vår pastors vigseltal. Ni som var med minns säkert julskinkan!?
Ikväll ska det pysslas med kollegorna för hela slanten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Galet vad duktig du är!!! Var får du all kreativitet ifrån?