onsdag 22 september 2010

Möhippa

I helgen som gick var det möhippa! Här är hon, visst är hon söt! Dagen började med en riktig frukost deluxe med scones, jordgubbar, te, juice, choklad, vattenmelon och allt gott ni kan tänka er (till frukost allså). Sedan for ett gäng till gbg för lite försäljning på Nordstan och smyckestillverkling.
Vi andra åkte hem till mig och förberedde en tre-rätters middag. Tänk att det går att duka långbord för 13 st i vårat lilla vardagsrum. Visserligen fick ena soffan stå på högkant i sovrummet men det kändes tom rymligt. Insåg även att vi behöver köpa nya stolar. I princip alla var vingliga och gungade åt olika håll när man sitter på dem. Men det gör iaf livet lite mer spännande. Jag hade en härlig dag och jag hoppas att den blivande bruden hade det likaså!

Det var allt för nu! Mors!

1 kommentar:

lis sa...

sv: jag har ett par till bilder, om du vill. men jag är inte säker på att jag kommer inte ihåg din mailadress.