onsdag 9 februari 2011

Tillbaka?

Som ni märkt så har det varit väldigt tyst här det senaste.. vet inte riktigt varför det var inte något aktivt beslut att sluta blogga. Kanske snarare så väldigt oaktivt beslut att det nog inte kan kallas för beslut. Jag bara inte har skrivit nåt. Har inte riktigt bestämt hur det blir i framtiden men idag var jag sugen på att lägga in ett litet inlägg så voila!

För mig handlar livet väldigt mycket och förberedelser och nedräkning just nu. Jag har två arbetsdagar kvar och 16 dagar kvar till bebisen förväntas vilja komma ut och se världen. Vi är typ klara med alla inköp men lite finns det allt att komplettera med. Här är ett foto med lite kläder som vi har köpt till lill*n. Älskar alla färger och mönster!

Magen börjar kännas alldeles för stor att kånka omkring på men ändå så känns den för liten för Bullen som trycker och bökar åt alla möjliga håll. Ibland gör det nästan ont i magen när Bullen pressar sig upp under revbenen. Är så spänd och nervös för hur den närmsta framtiden kommer att bli. Jag vet ju faktiskt inte hur livet kommer att se ut imorgon, kanske är jag på väg till BB då..!?

Eller oxå dröjer det ytterliggare en månad..

5 kommentarer:

Björken sa...

Åh, vad spännade!
Vilka underbara kläder gillar dem allihop. Kan man ana att ni tror på en pojke?!
Om vi inte hörs innan så ett riktigt varmt lycka till.
Jag tror att du kommer klara alltihop galant.
Kramis Catrine

Angelina sa...

Har tänkt mycket på dig/er det sista. Har tänkt att slänga iväg sms men tanken har typ stannat där.
Skönt o höra att det går bra, snart är det ju dags! Stor kram i väntans tider, ska bli spännande o se vad det blir =)

Maria sa...

Jaa! Roligt att du fortsatt blogga!
Fint med bäbiskläder. Hur ser dina och Anders kläder ut?

Elin sa...

Ahhhh, det är spännande det här ju!!! Ser framemot att träffa den lilla sen i sina söta kläder :) Kramar!

BETSY sa...

Men, va roligt att ni ska ha en liten! :D