fredag 24 februari 2012

Anammar en ny teknik

En ny teknik inom scrapvärlden har gjort sitt inträde (det var kanske ett tag sen). Det handlar om att använda olika sorters färger och andra medel för att skapa härliga papper. Till slut erkände jag mig besegrad och har nu investerat i dabbers, modeling paste, distress stain och snart lite gezzo. Det kanske låter som grekiska för de flesta men summan av kardemumman är att det är riktigt kul. Nu gäller det bara att prova och träna för att få det snyggt. Lösningen är för det mesta att våga men det är ju för det mesta det läskigaste. Bakgrundspappret på LO:n överst är från början vitt. Lägger in lite närbilder oxå så att ni se lite bättre vad jag gjort.

1 kommentar:

Maria sa...

inte för att jag är så jättebra på grekiska, men jag fattar betydligt mer grekiska än scrap.
hur som helst så tycker jag att det är kul att du har skoj och att du utvecklas. det är aldrig fel.
kram