torsdag 12 juli 2012

Grattis vår lilla tax

Nu har sommarens bröllop gått av stapeln. Det var Elin och David som lovade att gifta sig med varandra. Jag älskar verkligen bröllop. Det är så fint att två personer lovar att älska varandra för resten av deras liv. Jag tror att det är tänkt att vi ska leva tillsammans i livet. Ensamhet är inget för människan, iaf inte för några längre perioder. Sedan måste man ju inte leva ihop som par utan i alla möjliga familjebildningar. Jag tror också att kärlek är ett val. Man väljer att leva med en person och väljer även att älska den. Förälskad kan man bli i vem som helst men att älska någon är djupare än alla möjliga känslor som kan passera under livets gång. Fint att just Elin och David lovat att älska varandra.




Inte helt oväntat så strippade min man även på det här bröllopet...

1 kommentar:

Elin sa...

Jag är väldigt glad över att han strippade! ;) och för ditt tal och att ni var med! Tack!