måndag 16 juni 2008

Så var helgen förbi!

Visst går dagarna fort!? Man tror att man borde hinna med mkt när man är ledig men det stämmer inte alls. Tvärtom, livet bara susar på för fullt. Helgen har vi spenderat hos svärföräldrarna och sambons bror med familj. De hade med sig sina kattungar, såå söta! Tre stycken var de (men eftersom den ljusa var lättast att fotografera blir de bilder på den) och jag hittade snabbt min favorit. Den var mörkt grå i pälsen och hade små bruna och vita fläckar vid nosen och på undersidan. Eftersom de inte hade döpt kattungarna så döpte jag min favorit till Ally. Men jag vill bara förtydliga att vi INTE ska ha någon katt! Oavsett hur söta de är..



Här kommer även lite dt-alster till Scraputmaningen. Skynda dit och var med i utmaningarna. Den första är gjord utifrån en superinspirerande skiss och den andra är en lift av Fialias underbara LO.

Inga kommentarer: