söndag 8 juni 2008

Sommarlov!

Allså, det är så skönt med sommarlov! I onsdags var jag och fyra härliga kompisar i Söderköping och åt glass på Smultronstället. Där får man betala dyrt för en glass men det är värt varenda krona, glassen är megastor och massor goda grejer till. Jag beställde en av de största, det kom rök ur den! Dessutom var det varm fudge i botten, mmm. Sen gick vi bara och strosade och hade det gött.

Men nu är jag hemma hos päronen för sommaren. Jag har redan hunnit vara ute på sjön och bränt mig och igår va jag på en superkul scrapträff i Floby. Det blev lite scrappat som kommer visas nångång i framtiden. Sofia hade med sig helt nya stämplar till mig och Sandra som inte ens har släppts än! Såå fina och väldigt användbara stämplar, ska bli så kul att få använda dem.

Här är lite kort från Sörping:





2 kommentarer:

BETSY sa...

Kul å titta in på ditt lilla ställe. Roligt med bilder på lite bekanta människor... å jättefint kort med hjärta på. Ska kolla mer på pysselmyran nu :)

Anonym sa...

Mmm, underbart med sommarlov!
Haha, jag drömde om din glass inatt... hmmm, måste legat i mitt undermedvetna att jag läst om den här... =)