fredag 27 februari 2009

Kort!

Hej!

Nu är det äntligen fredag! Veckan har visserligen varit god men det ska bli skönt med helg. Tänkte visa två kort som jag gjort till Pysselmyran. Just händer det grejer i Pysselmyranbloggen! Nya stämplar är påväg och just nu sker en utlottning i bloggen. Jag har redan fått hem några att kika på. Så fort jag öppnade paketet började det klia i fingrarna på mig, jag ville ju börja direkt! Så skynda er dit och kika in vårens nyheter!
Ikväll har min underbara man lovat att göra god mat till oss och sen blir det nog Let's dance! Ha de!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej!
oj oj oj, kom på att det var evigheter sen. Träffade nämligen frida hellsing idag i bibblan på högskolan och tänkte hmmm vad gör kakan nu då??? Hade ju ingen koll alls när Frida frågade, så jag googlade på dig när jag kom hem och vips.....jag hittade en blogg. Kul att kolla in vad som hänt i ditt liv lite. Hoppas du och Anders har det bra i huset. Själva lever vi och frodas utan hus, letandes ny lägenhet. skulle vara sjukt kul att ses nån gång, tyvärr åker jag ju inte så ofta förbi lidköping längre.
hoppas du mår fint!
kramar
Ozzy
maria andersson