onsdag 15 april 2009

Påsk!

Påsken bara flög förbi genom träffar med vänner, familj och släkt. Det va så skönt att va ledig några dagar även om det gick alldeles för fort. Jag hade lätt kunnat va ledig ett par dagar till. Jag hann inte med alls mkt av det jag hade tänkt. Jag går ju i photoshopkurs som jag ligger efter i och aldrig tycks komma ifatt. Dessutom har jag mkt när det gäller foton som jag ligger efter med, måste, välja ut, redigera, framkalla och börja scrappa bröllopsbilderna, sätta in gamla bilder i album, framkalla och välja ut bilder från de senaste två åren samt fixa med tackkort. Puh! Nåja vad är väl en bal på slottet...

En glad nyhet i våra liv är att vi nu har en fungerade toalett och dusch. Efter att ha varit utan toa i 2 veckor va det en lyx att äntligen ha en igen. Badrummet börjar nu ta form och skalet är färdigt. Nu ska bara taket på plats ordentligt, lampor och golvvärme kopplas in, fogen göras iordning och handfatets skåp byggas. Sen är det nog nästan färdigt. Här är en bild på ett färdigkaklat badrum:
Visst har Anders varit duktig! Nu ska jag nog förbereda mig inför pysselkvällen! Hade!

4 kommentarer:

Björken sa...

Men vad skönt för er att få ett badrum. Ser ut att bli jätte fint!
Ses vi på söndag?
Catrine/

BETSY sa...

Wow, va fint det blev! Vilken händig man du har!!

Made by Ina sa...

Va skont for er att badrummet snart ar fardigt!! Ser valdigt lyxigt ut jamfort med USA:s standard...

Maria sa...

Fint badrum!! vilken helg i maj passar det bäst att jag kommer och hälsar på hos er? jag saknar dig. puss!