tisdag 5 maj 2009

Hej igen!

Som vanligt när jag skriver här så har det gått alldeles för lång tid sen senast. Har ju massor bilder, historier och scrappat att visa men tiden går för fort när man jobbar. Annat var det när man va student.. kanske beror det på att jag sällan pluggade 100 % men kanske även för att vänskapskretsen var mindre där. Idag har jag och min man förgyllt en kompis dag. Hon har fyllt år och vi gick in i hennes lägenhet när hon inte va där och ställde dit några små saker som vi vet hon tycker är jättefula. Vi ställde dit en vas med fina blommor oxå för att väga upp de fula fjärilarna och fåglarna hon fått i sina blommor.

I helgen träffade vi två kompisar som precis fått barn. Lillkillen var bara drygt en vecka och såå söt. Var tvungen att fota honom en hel massa, han var så liten att han knappt såg ut att ha vuxit i sitt skinn. Kolla in den här goingen:





Nu måste jag gå å lägga mig! Hade!

Inga kommentarer: