söndag 17 maj 2009

Det nya badrummet!

Nu är badrummet så gott som klart. Det är lite småfix kvar, måla om dörrkarmen, sätta på handtag till skåpet och sätta in några växter. Det är dock så klart att jag visar dessa "efter bilder" men ni kanske behöver några "förebilder" för att minnas hur det såg ut innan min man gick loss med att renovera. Vi är såå nöjda!!







Jag är så grymt stolt över min man som har gjort allting själv! Som man kan göra själv allså, underarbete, kaklat, gjort så att dörren går utåt, underskåpet, de små hyllorna mm. mm.

Nu ska jag nog scrappa lite! Kram!

4 kommentarer:

Björken sa...

Woow, vilket lyft! Kanonsnyggt.

Vi skall göra om vårt badrum på övervåningen, vikanske kan få låna Anders då?!

Ha det gott!
Catrine/

Maria sa...

å, det ser riktigt bra ut! jag vill ha hus!!

Made by Ina sa...

Wow, va snyggt! Kan knappt vänta tills jag får möjlighet och komma och använda er toa...ser riktigt trevligt ut =)

Pija sa...

Oj, va snyggt!!!!
Ni är verkligen jätteduktiga!