tisdag 26 maj 2009

Idag har jag varit hemma ensam på kvällen. Det händer inte särskilt ofta. Mannen var på personalfest och inte ens Lina var hemma. Hon brukar alltid hälsa på några gånger i veckan men nu jobbade hon. Så vad gjorde jag? Jag hade först tänkt påta i trädgården men det regnade när jag kom hem. Sen tänkte jag vika tvätten, handla och sitta lite med min photoshopkurs men inget av det blev av. Istället tittade jag på TV:( Nåja, lagom till att klockan blev halv tio lyckades jag ta mig därifrån och göra en matlåda till morgondagen. Å när jag ändå höll på så diskade jag oxå. Så helt meningslös blev inte kvällen. I helgen fikade vi hos några kompisar som har en liten dotter. Hon är såå söt och jag kunde inte låta bli att ta massor kort på henne. Mest nöjd är jag med kortet längst ned:
Visst är kortet fantastiskt. Och hon tycker verkligen att det är superkul! Det var allt för ikväll. Over and out!

2 kommentarer:

Made by Ina sa...

Va skönt med slappa kvällar, saknar det...och sen har du varit ute på sjön. Underbart!!

John sa...

De måste ju ändå vara världens sötaste unge! Alla kategorier!