söndag 16 augusti 2009

Bröllopskort

Halloj!

Här kommer två bröllopskort men en av pysselmyrans snyggaste stämplar Bladswirl #3! Det första kortet gav jag bort på ett bröllop igår och det andra skickades iväg för några veckor sen till min kusin som oxå har gift sig. Sommaren har varit härlig. Jag har haft 3 veckors semester, minns knappt vad jag gjort men det har varit fullt upp hela tiden. 2 möhippor, tripp till Linköping, lata dagar på sjön, goda vänner som har hälsat på mm. Precis som det ska va helt enkelt. Nu har jobbet börjat igen och om tre veckor byter jag jobb till ett annat vick, fast det är på samma enhet så det blir bara lite skillnad. Arbetsuppgifterna kommer att skilja sig åt en del men det är så skönt att ha fått ett jobb!
Det kommer förmodlingen komma upp en del bilder snart från bröllopet jag var på igår då jag tog hur mkt bilder som helst.. Dessvärre funderar jag på om det är nåt knäppt med min kamera för jag tycker inte att någar bilder blir riktigt skarpa. Känns rätt trist, ska lämna in den så fort alla bröllop är över för nu kan jag inte vara utan. Kanske får försöka låna en kamera av nån..
Hade!



1 kommentar:

Elin sa...

Oj, vilka fina kort!!! Nu får jag lite ångest över det jag gjorde till K&P, betydligt enklare =)