söndag 12 juli 2009

Maria + Andreas

Hejsan!
Bröllopstiderna har påbörjats rejält och två av fem bröllop har gått av staplen. Igår var jag även på en möhippa men det kommer mer om det senare. Jag älskar verkligen att gå på bröllop. Det är så härligt med två personer som lovar varandra trohet och kärlek för resten av livet. Två personer som vill leva ihop och vågar ta steget att göra ett offentligt löfte om det. Jag försökte förstås fånga brudparet på lite bilder..

Idag är det söndag och imorrn är det jobb igen. Om 4 dagar har jag semester, jo jag räknar. De senaste dagarna har varit ganska sega eftersom grupperna är avslutade för vårt uppehåll och jag därmed inte haft så mkt att göra. Veckan som kommer lär däremot bli ganska hektisk, har massor besök inbokade. Men hellre för mkt än för lite.

Ha de gott!

1 kommentar:

Maria sa...

Jag trodde att det var mig du menade... Besviken...