måndag 24 augusti 2009

Kristin och Petrus

Här kommer de vackra Kristin och Petrus. Det var så härligt att se deras kärleksfulla blickar. Ett så underbart par! Här är några av alla bilder som jag tog under deras bröllop!



Till sist ett litet kort på mig och min man, dagen till äran fick han locka mitt hår. Jag är en av de tjejer som absolut inte kan göra det själv utan för förlita mig på en snäll man! Han är så söt, efter ett tag sa han "jag börjar bli riktigt bra på att locka hår". Imorgon har jag sovmorgon:) Härligt, jag älskar sovmorgon, börjar inte förrän 10 och det är min egen stad och inte i grannstaden. Det innebär väldigt många fler timmars sömn.
Om jag, och jag hoppas verkligen, får tummen ur så ska jag nog gå å simma. Är faktiskt lite sugen på att börja träna och det gäller att ta vara på dom tillfällena.. de är ju ganska sällsynta. Vanligtvis brukar jag va ganska sugen ända tills jag står där och ska orka mig igenom hela passet. Vill gärna fuska och ändra om mina mål.. Ska nog försöka sätta upp ett realisiskt mål så jag inte behöver misslyckas utan kan lyckas istället. Tror det är en bättre strategi!
Piss och kräm på er! (som min vän Lina skulle sagt)

Inga kommentarer: