tisdag 8 september 2009

Nytt jobb!

Nu har jag börjat mitt nya jobb. Imorgon har jag jobbat i en vecka. Det känns bra men jag har så mkt i huvudet. 20 nya ärenden som ska fastna i huvudet. Det är så svårt när någon ringer och undrar något och min första tanke är, vem är detta!? Som tur har hon som jag tog över jobbet från gjort en lista över sina klienter som jag kan tjuvkika lite på. Förra veckan hade jag ett ganska jobbigt samtal med en kvinna och hon har faktiskt följt mina tankar en del sedan dess. Hoppas att hennes situation ordnar sig. Det är så mkt att sätta sig in i och jag har fortfarande inte fått alla system hela i mitt huvud. Alla försäkringskassans bidrag och olika tillvägagångssätt vid skulder osv. Men jag hoppas att det sätter sig mer och mer. Puh! Här är lite kort från sommaren utan någon speciell ordning eller utifrån nåt tema. Första kortet är på Annelie och Simon, se så vackra de var/är!
Min snälla man som får ställa upp som ljusmätningsmotiv. Visst var även har extra snygg på Annelie och Simons bröllop! Jag älskar hans slips. För första gången typ så matchade vi med mening.
Kolla in den här citronen. Kan man bli surare!?? Men så söt samtidigt!
Här är han lite gladare!
En dag för tåv veckor sen kom min man hem med en bukett av dessa fina rosor. Det fanns två anledningar, för det första hade han gjort sönder vår nya lampa men även för att uppmuntra mig när jag var stressad. Rosorna var så fina och stod så länge. Även när de började torka var de vackra!
Nu ska jag scrappa lite. Har äntligen lyckats framkalla några bröllopskort från vårt egen bröllop och ska börja scrapp dem. Bättre sent än aldrig!
Hej svejs!

2 kommentarer:

Tomas H sa...

Surbilden på Julle är nog den bästa jag har sett på honom. =) Ha det gött och lycka till med nya jobbet! Hälsa mannen.

Maria sa...

jag älskar citronen!! underbar! roligt med nytt jobb, jobbigt att det inte är bara roligt...