måndag 15 februari 2010

Fler LO:s

Här kommer några fler LO:s som jag inte tror att jag har visat tidigare. Ikväll kommer min härliga kompis Katarina som jag knappt har träffat det senaste året. Bara några få timmar i oktober. Annat var det för ett år sen när jag bodde hos henne i två veckor. Det är för övrigt inte därför vi inte setts på ett år utan för att hon åkte till USA och jag flyttade. Idag har det regnat hos oss och min kollega blev glad i hela kroppen!?? Visst för att det är mkt snö men hellre snö än blask tycker jag. Senast igår när jag gick hem från bussen njöt jag av snöfallet och av att pulsa i snön. För mig får snön gärna stanna några få veckor till. Sen kan det få bli vår snabbt:)

Ikväll ska jag hem till en kompis som bjudit hem till fredagsmys med hans mamma. Vi har ej träffat hans mamma och nu ska hon presenteras för vänskapskretsen. Hihi, det blir nog härligt.
Ha en härlig helg!

Inga kommentarer: