söndag 20 februari 2011

Pysselmyran

Eftersom jag inte har bloggat något det senaste så har jag ju även många pysselmyranalster att visa upp. I alla fall för er som inte följer pysselmyrans blogg.

När jag kikar igenom vad jag har gjort det senaste halvåret så inser jag att det skiljer sig ganska mycket i stil och färgval. Men det är oxå det som är så roligt med scrapbooking. Vissa dagar känner man för lite mer murrigt och andra dagar vill man bara sprudla med färger. Man måste ju faktiskt inte sätta sig själv i ett fack och sedan hålla sig strikt till det.
För er som undrar har det inte kommit någon bebis än.. och verkar inte va på gång nu iaf. Men h*n är ju inte beräknad förräns på fredag heller så än är det väl ingen vits att börja längta för mycket..

2 kommentarer:

stina ~maräng~ sa...

Såå spännande för er med bebis på väg!! Grattis och lycka till!
Kram! Stina

Björken sa...

Du är så duktig Karin, gillar att du blandar så friskt, främst gillar jag dina färgstarka alster.
Lycka till med webben!
Kram C