måndag 14 februari 2011

Utflyktshelg

Helgen som gick var jag och Anders ute på två utflykter! I lördags åkte i själva iväg till en strand i närheten och gick på isen. Det var helt underbart, snön gnistrade och vi hade laddat med supergott fika:)

Dagen efter tog vi med oss två kompisar men vi kom iväg ganska sent så det blev en ganska kort utflykt. Dessutom hade killarna inte på sig termobyxor så de började frysa ganska snart i den kalla vinden. Anders skyllde på att han hade lånat ut sina till mig men jag är helt övertygad om att han hade kunnat få på sig mina:) Jag var däremot rätt imponerad av mig själv som höggravid klättrade upp för en brant, snöig backe som man knappt fick fotfäste i. Trodde att det skulle räcka för att jag skulle sätta igång hela förlossningen men det räckte tydligen inte.I lördagskväll var jag och Lina på en helt fantastisk konsert med Raul Midón och Richard Bona. Jag fattar inte hur grymma de var! Man satt på helspänn hela konserten för att inte missa en endaste detalj i musiken. De bara lekte med sina instrument och gjorde de mest fantastiska saker. Går inte att beskriva med ord.

Idag har vi fortsatt förbereda för Bullens ankomst. Anders har jobbat lite för att kunna lämna över till en vikarie de första veckorna, jag har lagat matlådor så vi inte behöver lägga tid på det när Bullen kommer och så har Anders fixat datorn så att allt fungerar igen. För datorn kommer troligtvis att bli ganska nödvändig för mig den första tiden när Bullen kommer och inte minst nästa vecka innan Bullen kommer:)

Ha det!

1 kommentar:

Made by Ina sa...

Verkligen roligt och läsa dina nya inlägg. Sååå spännande att du är höggravid nu!!! Ja, vi kanske kommer igång båda två att blogga nu igen =)