söndag 11 september 2011

Tänk att hon var så liten

Sitter och planerar vad jag ska scrappa om i Märtas liv hittills. Jag tänkte först att jag skulle kunna klara att scrappa 3 LO:s i månaden. Då skulle jag hinna 36 st på ett år. Första tiden kräver lite fler så kanske 24 st första halvåret och 12 det sista halvåret. Nu har jag reducerat antalet titlar till 50 st LO:s för första halvåret... Vet inte riktigt hur jag ska hinna med det faktiskt. Och allt känns ju lika viktigt att dokumentera.

Hur som helst så tittade jag lite på gamla foton på Märta. Hittade det här:Här är hon bara några timmar gammal. Jag kan inte förstå att hon har varit så liten. Och att det är en händelse som faktiskt har ägt rum för inte alls så längesen. Samtidigt kan jag frambringa känslan av när hon låg på min mage första gången. Den varma lilla kroppen som sparkade på mig. Magiskt på något sätt.

Inga kommentarer: