tisdag 4 oktober 2011

Gumman i lådan

Märta har fått spela gumman i lådan de senaste dagarna. Jag fick en fotoidé och självklart så får Märta vara försökskanin. Hon tyckte inte att det var så jättekul.. Inga leksaker utan bara en mamma som fånade sig för att va rolig. Så vi fick göra två försök, ett igår och ett idag. Här är resultatet. Vilken är din favorit? Och vilken slags redigering gillar du bäst, svart-vitt, lite färg eller helt i färg?
Jag börjar mer och mer fundera på att framkalla och rama in något kort. Men det är så svårt att veta vilka? Och ska jag ta kort från när hon är pyttebebis eller foton från den senaste tiden? Eller både ock? Hur har ni gjort/tänkt?

3 kommentarer:

Kristin sa...

när du tar, laddar över eller redigerar ett foto och tänker "... åh! ..." och blir fylld av ännu mer kärlek än vanligt, då är det det du ska ta! skicka in det direkt. annars kan man hålla på och välja för evigt. när du sen har tröttnat på det är det bara att byta, för så lyxigt har vi det nuförtiden att det inte är så dyrt att man dör. byt ofta och sätt in det gamla kortet i ett album! för om man tänker för länge och ska välja ut det "perfekta" kortet, då får man aldrig upp något på väggen trots att många man har tagit har varit helt underbara. så gör jag i alla fall! :)

Anonym sa...

jag tycker att hon påminner om Elsa på det näst sista kortet. har du tänkt framkalla ett eller flera? /evelina

Emsters Alster sa...

Svartvit nr 2 var extra underbar, jag gillar närbilder!