fredag 10 augusti 2012

Första dagen på förskolan

Den första dagen fick hon ha på sig sin nya fina kappa. Den kommer hon nog inte kunna ha nån mer gång för den är lite för fin för dagislek. Hon har verkligen gillat förskolan. Idag är det tredje dagen och Anders skulle bara lämna och hämta henne. Igår gick hon in själv och märkte inte att jag var där. Förskolepersonalen tyckte att jag nog kunde gå hem och komma tillbaka till lunchen. När jag kom tillbaka tror jag inte hon hade märkt att jag varit borta. Det var lite svårt att få med henne hem oxå för hon hittade en leksak som var såå kul. Vi har ju inte varit speciellt nervösa för hennes förskolestart men det är ju jätteskönt att det har funkat så bra.
Men det är lite konstigt att hon är så stor..

1 kommentar:

Emsters Alster sa...

Lilla Märta, ska hon redan börja på dagis! Det gillar hon säkert :-) Underbar kappa!