onsdag 9 oktober 2013

Höstbarn

I måndags var jag och fotade en kollegas lilla tjej. Det var jättekul att fånga den lilla pärlan på bild, såå söt är hon. Men när jag kom hem kände jag att jag så sällan fotar mina egna barn. Och jag har nog knappt ett enda kort på dem tillsammans som inte är taget med mobilkameran. Sagt och gjort. Jag släpade ut hela familjen och fotade tills batteriet tog slut. Det är inte så lätt att få med Märta på kort, hon ville bara springa omkring och göra tokiga saker men hon fastnade på några kort iaf. Här är några av dem.

1 kommentar:

Elin S sa...

Åh, vilka superfina bilder! Önskar jag hade hälften av din kunskap och intresse för det...Vi har ju en bra kamera som vi använder alldeles för sällan nu för tiden jämfört med vad vi gjorde när Charlie var liten...då hade vi ju inga Iphones =) Hade var så kul att ta fina kort på barnen tillsammans....

Kram till dig i din trots-verklighet också! Inte roligt att vara småbarnsförälder jämt! Men det går ju över som tur är =)