tisdag 27 maj 2008

Äntligen!!

Nu är arbetet färdigt och inlämnat.. blev lite bråttom i sista sekunden men vi hoppas att det blev bra. Helgen gick fort som vanligt, var hemma hos föräldrarna på konfirmation, min yngsta syster konfirmerade sig. Självklart tog jag lite bilder:) Söndagen var riktigt härlig med fint väder och jag träffade kusiner som jag inte sett på jättelänge men även en kusin som jag träffade ganska nyss:) Trevligt hade vi iaf. Här lite kort från kalaset:



Ett armband som konfirmanden fick av släktern. Superfint!
Min mamma och syster posar inför kameran.
Alla systrarna. I helgen var första gången på länge som vi var hemma allihop, Christina längst till höger har varit i australien sen i vintras. Tycker det här kortet är lite roligt, vi ser helt roliga ut allihop utom Elsa:)




Inga kommentarer: