fredag 30 maj 2008

Till alla nyfikna!

Nu kan jag äntligen berätta min glada nyhet! Jag har blivit designer för Pysselmyran!! Att vara med i ett designteam innebär att få del av en affärs material och göra grejer med det för att inspirera andra men även att representera butiken! Sofia som äger Pysselmyran skickade med min blivande svägerska bud om att hon ville att jag skulle ingå i hennes designteam. Jag blev såå glad och tackade ja direkt. Pysselmyran har helt underbara stämplar och jag har fått anstränga mig från att inte tillbringa hela dagarna med att göra kort (c-uppsatsen hade nog blivit mer än lidande isf).

Så skynda in till Pysselmyrans blogg och kolla in mina första designalster!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj!!! va roligt karin :D :D Inte så konstigt, du är superduktig!

Kristin sa...

ohohoo grattis karin! vad roligt för dig :) kram kram!