måndag 5 maj 2008

Tillbaka!

Nu är jag "hemma" igen efter en långhelg "hemma"... Kommer nog alltid säga hemma om båda ställena. Det har varit en go helg full med barn. Vi har träffat två kompisars dotter, sambons syskonbarn, mina kusinbarn och en till liten kille. Det blir kort men intensivt:) Förutom att planera lite bröllop (provsmaka mat och så), umågs med föräldrarna och sånt så har jag även hunnit med att scrappa lite. Sambons svägerska och jag har suttit ihop hemma hos sambons föräldrar och pysslat. Jag fick gjort 4 LO:s och ca 7 kort! Ska lägga upp dem här när jag väl har lyckats scanna in dem.

Idag var jag och hämtade min brudklänning så nu hänger den i hallen.. Lite coolt att den faktiskt är min! Lägger upp lite kort som jag tog på mammas trädgård hemma:







Inga kommentarer: