torsdag 22 maj 2008

På västfronten intet nytt

Skulle man kunna säga.. Det enda jag verkar göra nuförtiden är att skriva, skriva och skriva. C-uppsatsen ska vara färdig på måndag! Igår märkte vi att vårt mest frekvent använda uttryck var "Oj, det här måste vi nog ändra". Det har varit en riktigt intensiv period nu. Det bara kliar i fingrarna efter att få scrappa men jag måste hålla i mig ett tag till. Scrappade lite i helgen i alla fall, var hemma hos Sandra och då blir det ju alltid en del gjort, 3 LO:s! Ska visa dem så fort det går! Idag har jag och Katarina tagit oss sovmorgon medan handledaren läser igenom arbetet. Skönt! Kan inte bestämma vad jag ska göra med min lediga tid, ett kort? En LO? Ta en promenad? Sola, om det är lagom varmt? Ringa en massa ärenden? Spela super Mario Bros? Det kanske jag inte berättat förrästen, min sambo hittade ett nintendo 8-bitars med ett spel i Super Mario Bros 1!!!! Det är det enda TV.-spel jag nånsin kunnat och det är skills som fortfarande sitter i må jag säga! Och det bästa av allt, så fort sambon köpt en ny sladd så funkade spelet!! Såå kul!

Ha en bra dag hörrni!!

2 kommentarer:

Kristin sa...

ja du kan ju börja använda din tid med att tala om den där glada nyheten snart?! eller jaha, det kanske var mario som var den glada nyheten? :)

Anonym sa...

instämmer med kristin...