måndag 28 juli 2008

Nu är jag i Linköping, kom igårkväll och åker tillbaka idag. Nu är det mindre än 2 veckor kvar till bröllopet- helt sjukt! Jag fattar inte att det är så snart. Känns som om det är massor saker att ordna innan dess. Den senaste veckan har jag tillbringat på sjön (eller egentligen klippor men man säger ju så). Det har varit en underbar vecka med massor folk, sol och bad. Har tagit en del kort men de har jag tyvärr inte tillgång till nu så jag kan inget visa. Sommaren har verkligen gått alldeles för fort och jag har inte hunnit hälften av vad jag har velat göra men ändå så längtar jag lite till vardagen. Att kunna ha sina scrapgrejer i ett rum, vara ensam lite då och då och veta att det finns mat i kylen. Såna där enkla små saker som ändå är ganska sköna i längden.

Ha det gott och håll tummarna för att de sista förberedelserna går bra!

Inga kommentarer: