onsdag 6 augusti 2008

4 dagar kvar!!

Nu är det snart dags för mig att gifta mig!! Det är verkligen nära nu. Nu säger man inte längre nionde augusti utan på lördag! Konstigt.. Men jag ser verkligen fram emot det. Bröllop är en konstig företeelse på ett sätt. Jag och min blivande man har i över ett år planerat bröllopet och hela festen ändå har vi ingen aning om vad som kommer att hända!? Vi får bara lita på att vi har trevliga gäster på bröllopet som gör det roligt (förutom på de sätt som vi har försökt göra det kul). Än så länge är jag inte nervös men det kommer nog på lördag morgon. Då kommer jag va helt uppe i varv och halvt hysterisk, hoppas bara att jag sover ordentligt kvällen innan.

Som ni kanske märker av texten är jag inte helt samlad än utan skriver bara precis vad jag tänker. Här är iaf lite härliga kort från sommaren (alla är inte redigerade):









Inga kommentarer: