måndag 15 september 2008

Helgen som gick

Hejsan!
Tänkte bara berätta lite om min helg. I lördags var vi i Söderköping på deras medeltidshelg. Lite mysigt, vi tittade på riddarmästerskap. Försökte fota men det blev ganska suddigt, fick några hyggliga iaf. Dessvärre blev vi hungriga ganska snart vilket gjorde att vistelsen blev ganska kort. Istället åkte vi till Norrköping för en kycklingkebab. Här kommer några av ryttarna:



Jag fick även veta två underbara hemligheter om nära och kära.. Men inget som jag kommer avslöja här... på ett tag:). På söndagen slappade vi hela dagen hos ett par vänner och gjorde typ ingenting.

Vissa dagar är så härliga, då man bara känner att det är gött att leva. Idag var en sån dag. Helgen har varit underbart slapp och härlig. Kvällen tillbringades stickandes med två vänner inklusive kladdkaka och allt känns bara bra. Får se hur jag känner imorrn när jag måste börja kämpa med en hemtenta...

Ha deeet göööttt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får inte skriva så där om hemligheter om nära o kära, blir nyfiken juh :P
verkar förövrigt som om du haft en skön helg :) Lycka till med hemtentan!