måndag 8 september 2008

Mässan i gbg!

Hejsan!
Nu är jag hemkommen efter mässan i gbg. Det va en otroligt rolig helg! Eftersom det va första gången jag va där som utställare så var jag lite nervös till en början men det släppte när alla människor började välla in. Tänk att det kan vara så roligt att få träffa och prata med människor som har olika sorters frågor kring produkter och hobbyn i allmännhet. Lite hann även jag shoppa och det blev övervägande papper, jag måste säga otroligt mkt papper faktiskt. Såå kul! Om ni vill se mer bilder kan ni ju gå till http://pysselmyran.blogg.se
Hemresan var värre, buss i 3,5 h med en näsa som inte ville sluta rinna. Lite jobbigt när man inte har några näsdukar med sig... Kan även rekommendera att inte läsa "PS. I love you" på buss, den är ju så gråtframkallande. När jag gick hem hade jag otroligt ont i axlarna av min fullpackade ryggsäck så jag vägde den när jag kom hem. 7 kilo vägde den! Det är ganska mkt för en förkyld och trött liten kropp att bära på.
Hej på er!

Ps: Vi har fått bröllopsalbumet nu från fotografen, det är heeeelt underbart! Är såå nöjd! Ni kanske får se en liten sneak a peak snart.. Ds.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst var det roligt att träffas! Tack för en underbart trevlig helg.
kram! stina