måndag 1 september 2008

En härlig helg!

Vilken härlig helg det har varit! Jag har en sån underbar man och vi har det så gött ihop! Ville bara säga det så ni vet. Det har varit en riktig biohelg, i lördags var vi på Sex and the city-filmen och i söndags på Arn. Måste säga att jag älskade Sex and the city-filmen! Så underbar! Arn blev däremot något av en bubblare, iaf för Anders som trodde att det skulle vara tre filmer. Han tyckte att det var ett konstigt slut på andra filmen:)

Tänkte på en annan sak, efter vad jag har förstått så är det faktiskt några som läser min blogg men jag har ingen aning om vilka riktigt. Då jag själv är rätt dålig på att lämna kommentarer i andras bloggar så förstår jag fullkomligt att alla inte skriver något. Men det skulle vara roligt att veta vilka som kikar in hit ibland så om ni har tid och lust, kan ni inte skriva ett litet hej?

Ha en go måndag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, hej... jag tittar in här med jämna mellanrum.... :-)


www.veronikap.blogg.se

Anonym sa...

Jag är oxå en av dem som kikar in regelbunder... men det tror jag att du anade ;)
Två biofilmer på en helg tillsammans med sin älskade - det låter härligt :)
Kram / Sofia

Anonym sa...

Jag också!! Men det visste du nog också :) jag har dessutom lagt till din blogg i "bloggkoll.se", så ser direkt när du skrivit ngt nytt :D

Kristin sa...

jag såklart! men du, som en erfaren bloggare (tycker jag kan kalla mig det då jag snart är inne på mitt elfte år ... ganska bisarrt! :)) måste jag ge dig rådet att inte bry dig om hur många/ vilka som kommenterar såhär när du undrar. det kanske ser ut som att det är få som läser eftersom få kommenterar men det är ALLTID fler. folk orkar inte, vill inte, vill vara hemliga, tänker att de ska kommentera senare men glömmer, etc. så bara så att du vet finns det massvis med folk därute som bara inte ger sig tillkänna :)

Anonym sa...

Hej Kakan! Jag kollar din blogg rätt ofta!