tisdag 9 december 2008

Julkort för pysselmyran

Här är två kort som jag har gjort till Pysselmyran. Jag älskar verkligen pysselmyrans julstämplar, de är så härliga. En stämpel som blivit en riktig favorit är Jesus i stallet. Den är så enkel men visar vad julens faktiskt handlar om.


Det här kortet blev inte så bra inscannat. Swirlarna i grönt är glitterlimspluttar som jag har satt i små snurklor. Ser ganska läckert ut i verkligenheten..
De nästkommande dagarna kommer bestå av plugg och flyttpackning. Första lasset till huset går på söndag och jag måste hinna packa så mkt som möjligt innan dess. Dessutom börjar ju julen närma sig och jag har inte köpt en enda julklapp och inte ens funderat ut vad jag ska ge bort.. nåja det ordnar sig nog. Får väl lägga ihop med de andra syskonen.
Morsning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag också stämplar därifrån!! Älskar dom också, o ska beställa fler! tycker särskilt mkt om änglarna :) (och Jesusbarnet såklart, men den stämpeln har inte funnits inne när jag kollat...)