onsdag 3 december 2008

Nu händer det grejer!

Äntligen har vi börjat tapetsera å då måste jag såklart vara i Linköping. Men mannen i mitt liv är riktigt snabb när han vill. I måndags och igår hann han tapetsera både sovrummet och kontoret. Det ska bli så kul att få komma hem till nytapetserade rum även om det hade varit roligt att få va med och göra det roliga arbetet oxå. Jag kan faktiskt med säkerhet säga nu att slipa är bland det tråkigaste jag vet! Speciellt element.. Men det blir fint så allt slit är iaf värt det. Här ser ni vilken skillnad det blir när man målar sunkiga element:

Å såhär snygg blir man när man målar tak och det liksom kommer ett duggregn med vit färg över en när man sätter rollern i taket... Klicka å bilden så ser ni alla små vita prickar.

Nu kommer snart en kompis hem för lite glögg så jag får nog sluta skriva för idag! Ha de gott hörrni!

1 kommentar:

Anonym sa...

Karin.... har du hört talas om mjällschampo? ;)