söndag 14 december 2008

Kort till svärmor

Här är några kort som jag gjorde på beställning till svärmor. De ser ganska färglösa och trista ut på bilderna men i verkligheten blev de riktigt fina tycker jag. Det var ganska dåligt ljus när jag fotade dem. I natt sover min man i vårt nya hus för första gången. Själv är jag kvar i gamla lägenheten själv.. det ser rätt tråkigt ut här oxå eftersom nästan allt är borta. Det är inga hyllor, mattor eller tavlor kvar och det ekar i alla rum. Scraphörnan har jag dock kvar tills nästa vecka då resten av lasset bär av till huset. Anders har det väl kanske inte så jättemysigt i huset heller. Sängen hann han skurva ihop annars så står allt bara i bananlådor överallt. Han frågade lite försiktigt om det var okej att han börjar ställa upp saker i huset. Det tyckte jag var helt okej med två restriktioner; att jag får flytta dem sen och att han inte packar upp några julsaker:)

Förut idag var jag jättetrött och hade kunnat somna när jag stod och skurade köket men nu är jag löjligt pigg och vill inte alls gå å lägga mig. Dessvärre har jag ganska mkt plugg att göra som jag redan dragit på för länge, många julkort att kvar och en lägenhet att städa så jag behöver vara pigg imorrn..

Kram på er!

3 kommentarer:

Björken sa...

scrappiz1Hej Karinn
Fina kort, vilka harmoniska och goa färger.
Vill bara tala om att du har en awrad att hämta i min blogg. Tyckte att du var värd lite kred...
God Jul önskar Catríne

Unknown sa...

Tänk vad konstigt det är att man alltid har så lite tid över till att pyssla ;)

Ulti sa...

Åh dom va ju jätte fina!