torsdag 12 februari 2009

Ny frisyr

Den senaste tiden har ju varit en tid av förändring, ny bostad, ny stad, nytt jobb, ny ålder så varför inte fortsätta med en ny frisyr. Jag har varit så trött på mitt långa hår i ca 1,5 år och nu lyckades jag äntligen beställa en tid. Jag blev så nöjd med resultatet, det är förövrigt samma tjej som gjorde min bröllopsfrisyr som gjorde detta. Jag satte mig bara i stolen och sa, gör va du vill. Det är så skönt och gött och bra! Här kommer såklart lite bilder på före och efter. Ha lite överseende med den översta bilden. Det är från ett gruppkort där jag målat över de andra på bilden. Inte särskilt bra men det blir lättare att se iaf.

Före
Efter

Nu ska jag gå å lägga mig! God natt!

4 kommentarer:

BETSY sa...

Oj, har du klippt av dig ditt långa fina hår - blev nästan kall när jag läste "Ny frisyr". Men det blev jättefint ju!!

Made by Ina sa...

Wow, va snyggt!!!

Anonym sa...

Du är alltid snygg =)
o nu är du utmanad i min blogg igen =)

Ida-Maria sa...

Oj, yeah! skitsnyggt!