söndag 1 februari 2009

Vardagsrummet

Här kommer en liten uppdatering om huset. Vi har precis lyckats få upp gardinerna som jag köpte för några veckor sen. Jag är såå nöjd! Trivs verkligen med det vi gjort och färgerna vi valt. Rummet kändes så mkt mer ombonat när vi fick upp gardinerna, det är inte längre så kalt på väggarna (även om det fortfarande saknas tavlor). Här är lite bilder:




En annan sak som händer idag är att jag fyller år:) 25 jordsnurr kan jag numer skryta med att jag har överlevt. Födelsedagen firades hos mannens föräldrar där anders och hans bror och far fixade iordning i deras verkstad och jag och Sandra scrappade. 2 LO:s och 2 kort fick jag gjort vilket känns kul och dessutom hade jag massor inspiration som flödade. Det finns ju verkligen inget roligare än när det är så. Kan oxå passa på att skryta lite om min man som köpte en så fin present till mig. En helfigursspegel som jag önskat mig. Åh, han är så bra min man! Kommer nog ett kort på den fina spegeln snart:)
Imorrn är det måndag och ny vecka. Ha det onödigt bra i veckan! kram

6 kommentarer:

BETSY sa...

Ser jättemysigt ut!!

BETSY sa...

Å grattis i efterskott!!!

Anonym sa...

Grattis Grattis några dagar sent. Hoppas Anders skämde bort dig rejält i söndags... =) Va fint ni har det! Kram

Anonym sa...

Hej! Sedan jag fick tippset från Emma har jag ägnat timmar åt att gå igenom din blogg. Inte visste jag att du var en sådan pysslare, sånt gillar jag!

Ha det gott och hälsa Anders/ Sara B

Anonym sa...

Och jag vet förövrigt att tippset inte stavas med två p, det bara blev så i all hast! : )/jag igen!

Anonym sa...

Hej !!!

vad fint det blev !!!

duu, kommer med en kanske lite konstig förfrågan, men, den lyder så här, den söta musen på skridskor som du har stämplat ( ett jättefint kort ... ) skulle det finnas en möjlighet att få köpa en "uppstämpling" av en sådan !? Har en kollega som fyller år snart som är en "skridskokille", och den hade passat som handen i handsken till honom... Hör gärna av dig !

Tackar och bockar på förhand