måndag 15 februari 2010

Lite scrappat

Hej!

Insåg att jag har scrappat en del det senaste men som jag ej fotat eller visat. Den första LO:n handlar om när vi i efterhand frågade vår brudnäbb om vigseln var som han trodde att den skulle bli. Nej, det tyckte han inte. Vad var annorlunda? Han visste inte att folk skulle kasta grejer på oss. Insåg då att vi glömt berätta om riskastningen..


Den här LO:n visar de fina bordsdekorationerna som mamma gjorde.

När vi skulle gifta oss och jag berättade det för de här vännerna utbrast den ena direkt " Vi kan vara brudnäbbar". Jag såg framför mig hur dessa 40-åriga kvinnor skulle putta undan brudnäbbarna i rosa tyllkjolar och sedan skrida altaret fram:) Det blev inget med det men en fin dikt läste de iaf i sina tyllkjolar:)
Det var allt för nu! Mors!

2 kommentarer:

Emster sa...

Fina grejor, Kakan! Längtar efter er, kram

Emsters Alster sa...

Jag igen, vi kommer till helgen, har ni tid?