söndag 14 februari 2010

Storkusin

Här är min storkusin (och hennes man förstås).. hon tillhör visserligen en av de fyra kusiner som det bara skiljer ett år ifrån. Här är bilder från hennes bröllop i somras när jag var fotograf:) Har övat mig på att "misshandla" bilderna lite. Det är superkul men svårt. Här är några försök iaf.

Idag var jag hemma hos familjen. Vi passade på att göra våra bröllopsalbum. Det tar ju sin tid. Jag har inte ens framkallat alla fotona och vi gifte oss för 1,5 år sen. Tack-korten ska vi inte ens tala om. Nu ska jag städa lite och sen ska jag hem till Lina för kvällsmat hoppas jag.. Anders har åkt till fjällen med sina tonåringar så jag är gräsänka tills på onsdag. Än så länge har det varit skönt att va ensam hemma men lagom till imorgon kommer jag nog börja sakna honom skulle jag tro. Har ni inget för er i veckan får ni gärna boka en date med mig!

Ha en fortsatt skön söndag!

2 kommentarer:

Emster sa...

Önskar att jag kunde boka en date med dig!

Ida-Maria sa...

Åh vad underbart roligt det är att få läsa lite om ditt liv igen... SAKNAR DIG vännen! när ses vi igen?