söndag 16 maj 2010

Den här helgen har jag provat på två nya saker. Dels har jag varit på vigseln av ett bröllop utan att vara bjuden på festen. Och dels har vi tagit hand om en ettåring. Det två grejerna hör ihop. Vi har ett par vänner vars lillebror skulle gifta sig och behövde barnvakt. Så vi åkte på vigseln och sedan tog vi med godingen hem. Det gick jättebra! Vi åkte bil, lekte, gick ut och gick och myste. Han var lite förkyld och vaknade flera gånger under natten av att han tappade sin napp. Lite svårt att inte kunna andas genom näsan och samtidigt ha kvar nappen i munnen. Anders gick upp de flesta av gångerna och jag frågade honom om inte jag skulle gå någon gång. Men Anders tyckte det var så mysigt så han vill helst göra det själv. När jag vaknade på morgonen satt Anders i soffan och kollade på TV med lillen bredvid sig. Här är några bilder från det ljuvliga paret. Det var en underbar vigsel, väldigt personlig. Brudgummen sjöng en sång till sin fru och knappt ett öga var torrt, framförallt inte brudens:)
Kram!

2 kommentarer:

BETSY sa...

Wow, vilket vackert brudpar!! Så roligt att få se. Skönt att det gick bra med lilleman också :)

Sara sa...

Tack för orden, det värmer verkligen. Skulle önska bilderna du tog till min mail sara_banck@hotmail.com skulle detta gå att fixa?

Hälsa A. Sara