fredag 7 maj 2010

Ny frisyr!

Idag har jag hälsat på min frisör. Det är så härligt för jag bara sätter mig i stolen och så får hon göra vad hon vill. Hon är fortfarande artig nog att fråga "å vad ska vi hitta på idag". Då rycker jag på axlarna och säger att hon vet att hon får göra vad hon vill. Alltid lika kul att se vad hon hittar på. Såhär blev det idag och jag är jättenöjd. Det var snyggare när jag gick därifrån innan vinden tog ett rejält tag i håret. Spännande att se om jag kan få till frisyren själv.. Hår är ju inte min styrka precis.
Mors!

6 kommentarer:

Björken sa...

Ser man på! Det är som jag säger det blir kortare för varje gång. Du blev jätte fin, det ser fräscht och busigt

Made by Ina sa...

Wow, va snyggt det blev!!

tilda sa...

sötis

Sandra (Sasha) sa...

Snyggt!

Tove sa...

Åh vad fint Karin!

Ida-Maria sa...

Skitsnygg ju!!!