tisdag 18 maj 2010

Scrappa med vad du har på skrivbordet

Pysselmyrans veckoutmaning är som rubriken säger. Jag hoppas att ni hänger på den här utmaningen för det var verkligen skoj! Jag tillhör kategorin människor som väldigt sällan städar mitt pysselbord utan brukar ha drivor av papper liggandes. Men självklart så hade jag inför den här utmaning städat (jag hade varit iväg på pysselträff) mitt skrivbord. För att utmaningen ändå skulle bli på riktigt så kollade jag bland mina grejer och tog fram sånt som jag använt senast jag scrappade. Eftersom jag mindes vad jag gjort så var det inte så svårt. Sedan satte jag igång och skapade. Det var superkul att försöka kombinera det som redan fanns framme. Jag blev faktiskt nöjd med mitt kort. Jag har använt stämpeln "Grattis #4" vilken passade perfekt in i "ramen". Jag använda dessutom nästan den sista biten av Maja designpappret från den nya serien som finns att köpa hos pysselmyran. Jag tycker att det smårutiga mönstret är superläckert. Här är mitt kort.
För att det skulle bli lite roligare gjorde jag det rejält upphöjt. Jag hade en bit wellpapp liggandes på skrivbordet som fick agera 3d kuddar. Kolla in bloggen och häng med!

Ha det gott!

Inga kommentarer: